من و قعر این رابطه
 
من و تنهایی و تو
 
 

من امروز حال و حوصله ی هیچ چیزو ندارم، نه هیچ آدمی و نه هیچ سرو صدا و شلوغی حتی حوصله خودمم ندارم. نمیخام تو راه دانشگاه کتاب بخونم واسه جلوگیری از فکرو خیال، نمیخام آهنگ گوش بدم، نمیخام منتظر ماشین بایستم، نمیخام دیر برسم سر کلاس

یه مدتیه از آدما و دنیاشون و خیابونای سرگرم کننده فاصله گرفتم دیگه هیچی منو به وجد نمیاره، در حال حاضر به هیچ کس و هیچ چیز کوچکترین وابستگی ندارم

نه هوای بهارو درختای جوونه زده بهم حال میده و نه ذوق و شوق رفتن به جشن و مهمونی؛نه گردش تو پارکهای تهران و نه مسافرت با دوستا، نه رقصیدن بهم انرژی میده و نه کتاب خوندن.

تنها چیزی که خوشحالم میکنه ذوق و شوق خابیدنه ، تمثالی از مردن...وقتی ساعت 10 میشه و حس خاب آلودگی دارم تو پوست خودم نمیگنجم که الاناس از این معرکه ی سردو ساکن خلاص بشم...

اما وقتی بیدار میشم، روز و کارای نکرده و دنیای بوگندوی آدما رو سرم خراب میشه. افسردگیم داره از حلقم بیرون میزنه...

                                                                                                                         نیم ساعته اینجا نشستم و هنوز                                                                                                                                   سرویس نیومده...

                                                                          کلافه ام.   



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1390برچسب:, :: 20:40 :: توسط : شادی

درباره وبلاگ
از 22 خرداد 88 روز انتخابات بود که فهمیدم دل من مثل مملکت بهم ریخته و چه بلایی سر مردم و من اومده...دیدی میگن وقتی میخای بفهمی هرچیزی چقدرکن؟ارزش داره ازش دوری کن؟... خلاصش اینکه حدودا 2/5 ساله حضور هیچ کس مثل حتی یادش دلمو تو سینه نمی لرزونه بناست هیچ وقت این وبو نبینه اینه که مینویسم تا دلم نترکه...
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان من و تنهایی و تو و آدرس azkaroon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 59
بازدید کل : 30733
تعداد مطالب : 27
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1